Smakråds dags!!!!

Idag följde jag med mina vänner Annika och Sara ut på stan i jakten på den rätte.
 
Först några förhållningsregler:
1 ) Du fick lämna skorna vid dörren, golvet bonades omsorgsfullt minst 2 gånger om dagen.
2 ) Istället för skor hasade vi runt i obligatoriska lånetofflor 
3) Du fick inte vidröra några klänningar med hänerna, du ombads strängligen att ta på dig lånehandskar.
4) Om vi gillade en klänning ombads vi vänligt att inte fråga vad den kostar. För gillar man en klänning  👗 så är prislappen alltid rimlig, enligt ägarinnan. 
 
Då ska ni få se några fantastiska klänningar som INTE gick till final:
 
 
Så himla svårt när bruden såg fantastisk ut i precis allt.
 
Vi fick lov att ta oss en funderare och en kaffe. Oavsett vad så kommer hon att se ut som en riktig prinsessa 👸 
Tack för en mycket mysig och romantisk dag 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0