Camillas möhippa

Vi rövade bort kusinen härom veckan och tog med na på storstilad underhållning. 
Vi valde diskret utstyrsel, endast smakfulla paljettbeströdda rosetter och en virkad tiara till bruden.
Min andra underbara kusin Emma som höll i trådarna för dagen.
 
Vi började dagen med en påstådd Tarmsköljning som i själva verket var ett slags kalas för desperata fiskar...
Alltså det var så vidrigt! Det stod innan att det skulle kännas jätteknäppt, och har man inte gjort det förr så går den nästan inte att beskriva. Tänk dig att du är ett ruttnande lik och att 53 gamar får syn på dig samtidigt. Det smällde bara till från sekunden dina fötter nådde vattenytan 🐟🐟🐟
Men jag ska så bokar in en dag med barnen nu på sommarlovet. 
Lite mer häääärliga bilder😄
Tack bästa kusinerna för en härlig dag 💜💜💜
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0