Drömprinsen fyller 40

Enligt vanlig tradition fick han slava själv i köket, vilket roade honom måttligt, vilket passade mig bra eftersom jag drack vin både måttligt och omåttligt😉
 
Släktens damer var på plats för att fira in födelsedagsbarnet.
 
Av mig fick Theo en klocka till ett värde av hela 1500 sek.
Av Theos pappa fick han en klocka till ett värde av 15,000 sek.
 
Så där ja. Dra ridån.
 
Theo visade dock entusiasm för båda klockorna ❤
 
Theos mamma Kicki bakade hans favvo tårta sen han var liten, gulligt😍

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för en trevlig middag/fest! Skrämmande att "minstingen" blivit 40 år-säger även hur gammal jag är på väg att bli!
Tårtan blev inte riktigt som ursprungstårtan, men tanken var god!
Kram till hela härliga familjen Williams

2016-12-30 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0