Maken överlevde operationen

Theo opererades i veckan för sitt diskbråck.
 
Operationen var beräknad att ta 1 timme, men tog 2,5. Så när jag kom till sjukhuset i tron att få pussa sjuklingen samt filma Theo när han sluddrade ur sig såna där klokheter man bara gör halvdrogad på uppvaket, blev jag hemskickad med de upmuntrande orden; Det var mycket värre mot vad de hade trott. Kom tillbaka om 5 timmar.
 
Här kommer lite bilder.
I Landstingets finaste outfit
 
 
Theos närmsta utsikt, han lyckades dock plåta utsikten från fönstret 
Inte illa va?
Bildbevis på eländet 😷
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Men usch då! Hoppas han mår bättre nu.

2015-10-20 @ 00:27:53
URL: http://www.m4um.net

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0