Jag behöver verkligen börja jobba igen

Jag har just bemödat mig med att skriva ett klago e-mail till GB gräddglass, där jag lät meddela att deras produkt Texas Pecan inte alls infriade mina förväntningar, snarare tvärtom. Det här kommer givetvis bli den stora snackisen för ledningsgruppen imorgon :o)
 
VARNING! VARNING! VARNING!
 
Under några upplysande meningar fick de nu lära sig att deras glass inte alls var värd 42:- den borde snarare ha återfunnits bland ICA Basic glassen, förslagsvis för 9,90:- Mitt starka argument var att på förpackningen blir man minsann lovad gräddglass fylld med kolasås och nötter, när det i själva verket endast är en kartong med astråkig vanilglass och (citat:) något enstaka krisp?!
 
Jag har alltså nu, efter två månader i arbetsbefriad karantän gått från en cool 30+ till en mycket erfaren pensionär som klagar i skrift så fort något inte passar. I need my job back!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Jag köper sällan GB glass i kartong då de oftast inte infriar ens förhoppningar. Nä prova då istället glassen "Ben&Jerry's New York super fudge chunk". Där kan man snacka kvalitativ glass!

2015-05-27 @ 08:01:49
URL: http://www.m4um.net

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0