Jämmer och elände - men huset börjar ta form

Här är nytt tak lagt på entrén. Ser ni att vi orkade tvätta hela väggen nertill men ingenting uppe vid Caspers fönster. Vi hoppas att det inte syns så mycket...
 
Här har vi fått en ny trappa upp till lillhuset som ligger bakom vårt hus. Det blir ju bättre för de nya husägarna att få knalla i en trappa där man liksom inte faller igenom trappstegen, lovely!
 
Det har i övrigt varit torftigt här hemma senaste dygnet. Hela familjen har åkt på den värsta magsjukan jag kan minnas på 12 år. Alla fem har fått bekanta sig med varsin kräkhink och hacka feertänder, helt vidirgt. Det enda positiva är att frun tappade 1,2 kg - jag tog till och med kort på vågen - stört? Lite då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0