Sicket vackert bröllop!

Igår var det stort pampigt bröllop inte bara i Stockholm (där Prins Filip och Sofia gifte sig som vi tyvärr var tvugna att tacka nej till) utan även i Nyköping.
Igår var det Madde och Magnus tur att lova trohet i kyrkan.
Här är min äldsta tjejkompis Sara, sedan 28 år(!) tillbaka!!!! 
Alltså de här två, Elin och Robin, hur snygga?
 
Sara och hennes Jerry ville så klart inte missa vigseln, alltid så fina tillsammans.
 
Inget bröllop utan ett traditionsenligt gay-foto, här är Peter & Theo, de skulle få väldigt lååååånga barn tillsammans, fniss...
 
Förbereder mig på att hoppa in om någon av tärnorna inte dyker upp... Man kan alltid hoppas..?
 
Och sen kom dom;
Här är de äntligen gifta
 
Stal så klart en bild med bruden, tihi!
 
 
Pöss!
Folk borde gifta sig oftare, jag bara älskar att gå på bröllop
Med delar av tjejgänget, vi uppträdde med egen låt på bröllopet till tonerna av När vi Gräver guld i USA som min bror spelade in helt instrumentalt till oss, stort tack brorsan!!
Alexandra och Peter ska gifta sig senare i sommar och Madde var vänlig nog att låta Alexandra öva upp sina färdigheter i att gå med bukett längs altargången.
 
Snygg-Sara och Snygg-Pontus. Jo det är så de presenterar sig.
Det var en rysare, men de hann i tid till bröllopet, Niclas hann dessutom med konststycket att byta om till kostym från mysbrallor med 2 minutersm marginal till ingångsmarchen, det är bara våra ungars gudföräldrar som skulle få för sig att testa något sådant, hahah! Snygga var de iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0