Tjohoo nu är vi peppade till max!

Vi har packat, städat, roddat djur, dragit fram soptunnan och stuvat in väskorna i bilen. Vi är så redo att dra!!!!!
Så imorgon får vi äntligen lite ljus och sol ifrån Kajaniöarna som Hugo säger så gulligt till alla han träffar.
 
Attention till er inbrottstjuvar: Vi har givetvis ordnat en redig husvakt till lyxvillan så fall inte för frestelsen, håll er till att plundra bilvrak och klassiks tonårslangning av alkohol, deal?
 
En till grej som absolut inte hör till inlägget. Kolla på båda de här bilderna, varken jag eller maken har någon överläpp?! Ytterst märkligt...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ha det jättebra! Ludde verkar trivas, men han gillar inte att kammas! Jag mutar med godis!😉

2015-01-14 @ 19:12:37
Postat av: Anna på byvägen

Jaja, rub it in bara! Nu vill vi se bilder från värmen!!
Ha det så bra!!

2015-01-16 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0