Smart kille.

Lyssna på den här sjuka grejen;
 
Jag fick ett nytt jobberbjudande hos en konkurrent och tog det.
 
Sedan dess har min chef betätt sig på ett något barnsligt vis. Han har plockat ifrån mig min telefon och dator, vilket är helt okej, tills mina kollegor upplyst mig om att han nu sitter och lusläser igenom alla mail som jag skickat under åren OCH läser upp dem högt för mina kollegor(!)
 
Är inte det helt stört? 
 
Ett mail som han har läst upp inför kollegorna är att jag sista veckan skrivit till min kollega Charlotte och frågat om hon vill käka lunch en dag. Det här sitter han triumferande och läser upp inför mina kollegor, who the fuck cares, liksom.
 
Det här kan ju inte vara normalt? 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Bloggar han? Sprid hans inlägg på Facebook. Ungefär samma sak syrran!

2015-04-21 @ 22:45:54
URL: http://www.m4um.net
Postat av: Farmor

Trist att du inte tänkte på att radera innehållet! Och hoppas att det inte är allt för många kärleks mail till Theo! :-))

2015-04-23 @ 10:19:03
Postat av: Farmor

Har han inget vettigare att syssla med? Sälja saker, utveckla firman, medarbetarsamtal etc!

2015-04-23 @ 10:21:10
Postat av: Kusin Emma

Grattis till jobbet och att du äntligen slipper den där pinsamma chefen! :) Betyder det att du inte har samma mobilnummer längre?

2015-04-23 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0