Bästa Blocket annonsen ever

Döör av skratt när jag läser den frustrerade frus bilannons på blocket, ni måste läsa, toppklass!
 
...Finns en krok som gör att man kan köpa stora saker på IKEA och köra hem (fast jag är inte betrodd, varken med kroken eller med IKEA längre). Vill (får) man inte köra släp så kan man fälla baksätena så får man in en del i bilen också.
Det finns fack lite varstans, blinkers så man inte ska krocka i korsningar (ändå brukar folk tuta en del, konstigt). Enligt relativt färska räkningar (herrejävlar vad många väskor jag hade kunnat köpa!) så är det tydligen bytt någonting som heter länkarmar -bak, stötdämpare -fram och även bromsskivor och bromsklossar -fram. Säkert bra-och-ha-saker det med.
Det finns även lampor inne i bilen, mycket bra när man inte är betrodd att köra NÅGONSTANS längre. Då kan man i alla fall läsa. IKEA-katalogen till exempel. Och om man väl får köra någon gång så finns det såna här herrejävlar-kör-försiktigt-för-i-helvete!-handtag ovanför fönstren. Den vid passagerarsidan tycker mannen i huset mycket om...
 
Glad söndag så länge :o)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

: ))

2014-09-07 @ 20:29:31
Postat av: Sarah

Hahaha hysteriskt kul....:-)

2014-09-09 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0