Bullmamma med satans ojämn ugn

Det är från samma plåt en blandning av undergräddat bränt och perfektion, jag vill stämma någon för den här ojämna värme-vinden som snurrar runt där inne.
 
På något sätt tycks min ugn fördela värme lika rättvist som solen på de olika världsdelarna.
De bullar som hamnade i Spanien blev väldigt bra, de som gräddades i Nigeria gick det sämre för, bullarna som gräddades i Haparanda, såg bleka ut men de var liksom bulldegsgoda, om ni hajjar?
 
Ät och var tysta barn, morrade jag, and so they did :o)

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Istället för att klaga så kan man alltid tänka lite strategiskt:

1. Ställ timern på hälften
2. Öppna ugnsluckan
3. Ut med plåten
4. Vänd plåten 180 grader
5. In med plåten
6. Stäng ugnsluckan
7. Sätt timern på lika lång tid som förra gången.

Svårare än så behöver det inte vara.

Svar: Helt sant!
Annas Finaste

2014-10-14 @ 08:19:42
URL: http://www.m4um.net
Postat av: Farmor

Jag tycker du är jätteduktig! Jobbar som en iller,hämtar barn och dessutom bakar!!❤️

2014-10-14 @ 10:06:52

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0