Mellan basketmatcherna hann vi med lunch på...

...Happy Chicken.
 
Alltså en variant av hamburger-ställe fast med kyckling som grund.
 
Det här såg lovande ut utifrån, men det var lite så där.
 
Och med lite så där menar jag att jag bokstavligt spottade ut maten i servetten. Så ni behöver inte kasta er in i bilen för att hälsa på här.
 
 
Grannfrun Anna med sonen, tillika Caspers käre vän, Malte
 
Dagens selfie
 
Det här, kyckling-klumparna, fniss, var faktiskt helt ok, men eras "kyckling-hamburgare" var som att ha en mardröm i munnen.
Det här var ingen höjdare. Men men, ungarna käkade på så jag var nöjd ändå =o)
 
Njaee... Men, vill ni utmana/bestraffa familjen så hittar ni stället i Högdalen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0