Bio with the boys

Casper och Lucas skulle se Dum & Dummare 2.
 
11 årsgräns. Så vi smidde illvilliga planer i bilen;
 
Jag: Om någon undrar, så säger vi att du är 12 Casper och att Lucas är 11 år.
 
Casper: De kommer att genomskåda det, Lucas ser definitivt inte ut som en 11 åring. Han kommer att bli utslängd.
 
Jag: Ok, om de genomskådar Lucas som 9 åring, då får du Lucas gå med Hugo på "Tjuvarnas jul" så går jag och Casper på "Dum & Dummare".
 
Lucas: What!?! Aldrig!!!
 
MEN - De kom in. Lucas har aldrig sträckt på sig mer och sett så där avslappnat cool ut som man bara gör om man vill dölja något brottsligt. Tex en resväska full med kokain.
 
Alla bilder på mig blev suddiga. Hugo sa att det var för att jag stod och hoppade. Stå still, fräste han. But I did ju!
 
Bästa bilden:
Skulle plåta Hugo framför den 20 meter höga granen, varpå han börjar studsa omkring av ren lycka? Nej, han var kissnödig helt plötsligt, men ändå så tapper som försöker låta sin mamma ta en bild. Gulle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0