Torsdagens tillbakablick - 2010

Det var ju året när jag började blogga eftersom att Hugo gav mig en massa hemma-tid att slå ihjäl. 
 
Alltså ni ser ju hur sjukt rutinerad mamma jag är efter att ha ploppat tredje barnet. Och det lilla barnet ser ut att få jaga nappflaskan för att få något i sig, här ser det ut som om han snart tappar huvudet av ansträngning, vilket jag över huvudtaget inte ens märker... 
 
Theo har numera hår på huvudet vilket gör att han inte ser ut som en föredetta straffånge från Hall.
 
Amen det var ju mysigt med en trea, men jag har inget sug på en fjärde.
I Hollywood skaffar man ett fjärde barn mest för att trycka i ansiktet på folk att man lyckats hålla ihop länge, vilket ju tycks helt omöjligt over there :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0