Tordagens tillbakablick

Här har vi en nybliven 22 åring, med stark ambition om att fastna med ett leendes barn på bild.
Det lyckas inte, genom åren har jag tvingat mina barn att lära sig fejk-le på kommando framför kameran vilket tar betydligt kortare tid än att stå så här med öppen mun och göra skojjiga ljud i en evighet för att en otacksam bebis eventuellt ska bemöda sig med ett leende.
Casper borde vara ca 9 månader gammal här, året borde således vara 2004, ååååh så rund och go han var :o)
 
Här har vi några månader tidigare en 4 månader gammal Casper i början på december 2003 med en 26 årig pappa. Det här känns som en hel evighet sen nu.
 
Ser ni staketet bakom dem? De vi köpte huset av hade målat allting enhetligt vitt och snyggt, och köpt in massa klätterväxter som vi tokdödade på vårkanten sedan. Oups.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0