Stillsamt 32 års firande

Jag fyllde ju år för ett par veckor sedan och var så sliten att endast en liten skara vänner fick komma som på nåder, mot att de hade med sig löjligt dyra presenter, and they did.
 
Värdinnan var heller inte i form för att bjuda på något tjusigt, det fick bli hemmagjorda hamburgare med en gosig chevre-röra som min karl svängde ihop.
Har ni sett något så smarrigt, lika hög som en majstång.
 
Det fanns en liten detalj som jag helt hade raderat ur minnet. Mina vänner har numera barn. Barnen var rätt många och dom lät, inte hela tiden men ibland. Älskar dem alla, men jisses vad fort man glömmer :o)
 
 
Sara kom ut trots att hennes kille Jerry klagade hela vägen ut och inte minst hela vägen hem; Varför boooor ni sååå långt bort????
 
De tycker att vi ska flytta till Tullinge, den som lever får se... :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0