Jag är född till jobbet som Gudmor

Idag har jag och Hampus fått fadderbevis för vår strålande insats som gudföräldrar på lilla Liuies dop. Han skötte sig strålande hela tiden vilket ju alltid är en lättnad när man håller någon annans barn.
 
Sarah och Nicklas valde att ha dopet hemma i villan vilket var modigt med tanke på att 70 personer dök upp.
Efter dopet var det fika och tjitt-tjatt med vänner som gällde.
 
En liten prälle-poose hann vi med. Tänk vad gulligt att hon prästen kom hem till kalaset och döpte Louie. 
 
Snyggast där var Elin och Kajsa, men det är de ju alltid :o)
 
Casper ville gärna ha fika.
 
Sara tog med sig nyfödda Majken och lämnade tvillingarna hemma. 
 
Mmmm, så himla nöjd med att få moffla kakor efter att ha  hållit i en liten skrutt som inte vägde så mycket, men som efter ett tag vägde flera ton :o)
 
Theo fick bära på Alicia vilket var värt en bild eftersom att hon normalt sett inte accepterar att någon annan än mamma bär på´na.
 
Upphovsmannen till Louie roddade kaffe och tårta till 70 gäster, så vi såg honom bara fladdra förbi.
 
Tack för en supertrevlig dag och för att jag får ansvaret för den kristna inlärningen till era barn, hujeda-mig hur ska det gå!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Verkligen en strålande insats av våra gudföräldrar!!!
Vilka jättefina kort<3

2014-05-21 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0