En torsdags tillbakablick:

Det ni beskodar nu är en skitsnygg partypingla i artonårsåldern år 2000 på semester med väninnan Smilla.
 
Lägg märke till:
A) Min mycket inövade överlägsna foto-pose
B) Min varma fusk-mocka kjol (!?)
C) Kaklet i bakgrunden, det här hotellrummet kan inte ha kostat så mycket?
 
2001
Aaah studenten, jag minns väldigt mycket utav rektorns tal.
Året innan hade de lömska 81:orna spytt ner aulan pga på tok för bra champagne-frukost - så året när vi tog studenten straffades vi med att innan vi fick gå in i aulan tvingas andas våra lärare i ansiktet.
Vid minsta misstanke om för hög alkoholhalt fick man inte vara med. Rektorn uppmanade oss att dricka mycket vatten just idag - Gapskratt!
 
2003
Här förevigas stunden av min graviditet med Casper. Jag tänkte att så mycket större än så här blir jag ju inte, bäst att ta lite bilder nu. Jag var gravid här i 5:e månaden och i mina ögon lika stor som en fjällko.
Bilden är tagen ganska precis för 11 år sedan, times fly och maj gadd vad mycket tjockare jag blev :o)
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad roligt...men du kan ju inte sluta, vi vill se mera!!!
Puss å kram

Svar: Jag får försöka rota fram lite fler godingar...
Annas Finaste

2014-05-16 @ 05:25:29

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0