Kusin-sonen fyllde 3

3 års kalas är ju alltid mysigt, man får träffa släkten och och fika och uppdatera sig lite på vad som händer i allas liv.
Birthday-boy!! Måttligt impad av alla 800 paket.
 
Gissa vem som fick skruva ihop alla paket :o)
 
Tvingade Lucas till att ta en bild utan att han gör en grimars, titta han kommer ju att bli värsta hunken :o)
 
Jag och mammi, som ni ser håller jag kärleksfullt in hennes mage ;)
 
Min kära kusin Camilla är helt sjukt duktig på tårtor, seriöst, vem gör en sån här på egen hand?
Hembakt, kaffe, tårta, altså hela släkten flög runt höga på socker tillslut, lovely!
 
Tack för en supermysig dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0