Bilder från Kajsas Baby-shower

Gisela hade gjort en grym baby-polis-dekortations-bil till Kajsa
 
Nämen Ååååh!
Det måste ju vara minst ett par live-bebisar med på kalaset, annars är det ju inte på riktigt liksom.
 
Sara hade bakat Delicatobollar. Något som jag hela tiden var tvungen att ta upp, så också nu när jag bloggar. Jag ska sluta snart.
 
Elin som precis fotats till ett bokomslag minsann och den lilla mamman.
 
Paketöppning, tips till er blivande mammor; Öva dig på att se riktigt glad ut oavsett vad släktingarna har knölat ner i paketen, de första sekundrarna är mest kritiska, då gäller det att leendet sitter, hahahaha  ;o) 
 
Blivande moster och faster
 
 
Jag fick passa Maddes lilla Noel, han var djupt chokad hela tiden.
 
Tack alla tjejerna för en supermysig dag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jättefina bilder och tack för en supermysig tillställning. Jag och bejbisen är överväldigade över alla fina vänner vi har, och alla fina preseneter vi fick :)

2014-03-25 @ 07:15:55

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0