Hugos 4 års kalas

Hugo firade sin fyra års dag betydligt senare i år. Anledningen; Han skulle ha kill-kalas och vi ville ju för f--n inte ha barna inomhus mer än nödvändigt. Dessutom är föräldrar till 4 årigar såna som stannar kvar, som om det inte är straff nog att ha deras ungar drällandes i huset ner kletade med glass.
 
Tricket är att ha två barnkalas. ett rörigt för barnen och ett kafferep till de vuxna som gör att de inte hör när man morrar mot de stökigaste barnen.
 
 
 
6 barn var inbjudna, plus Caspers snyltar-kompis Joel, som överhörde oss prata om kalset och diskret frågade;
 
Hörde jag Barnkalas? Serveras det tårta?
 
Så.
 
6 fyraåringar, två syskonbebisar en 8 åring och så två 10 åringar. Där har ni vårt pass.
 
Efteråt är man så himla glad, liksom; Nu dröjer det ett helt år innan vi behöver ha alla barn här igen, wooop!
 
Jag funderar på att eventuellt servera vodka och rom istället för kaffe till föräldrarna nästa år; Antagligen blir det antingen roligare eller också dyker inga barn upp till året därpå, då spritfester sällan accepteras här i vårt fina område...
Alla tips är välkomna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0