Bröllopsmiddagen

 
Magnus och Theo
 
KK eller Kajsa & Kicki om man så vill
 
Bukettkastning; gissa vem som spärrade ut armbågarna, tacklade undan varenda singel och hoppade tre meter upp i luften för att fånga den?
 
TaDaaa!!!! 
Så då blir det ett nytt bröllop inom ett år, love it!
 
Vacker som en dag
 
The man in black - eller marsalkarna höll ihop likt pingviner :o)
 
Stal en bild med bruden
 
Här hölls middagen, på övervåningen till ett magasin i Nyköping, (Rosenhanska Magasinet)
 
Jag är inte helt säker på om Kicki slår till mig, eller om hon vinkar till någon, men vi hade väldigt roligt när vi höll tal till Elin.
 
Vi pratade främst om Elins fotbollskarriär, om hur bra vårt lag var och hur seriöst och hårt vi alltid tränade, fniss, fniss :o)
 
Lite partybilder:
Cissi och Smilla
 
Amanda, Cissi och Emily sjöng en sång, till Elin med egen text där en del hemligheter avslöjades om bruden.
 
 
Bröllopstårta
 
Hahaha, börjar se lite slitna ut här va...
 
 
Stort tack Elin och Robin för ett superfint och generöst bröllop med allt man kan önska sig, glädje, gottig mat, chapagne och en jättefest vi sent ska glömma!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0