På fika hemma hos Jerry & Sara

Alltså, det hä skulle egentligen ha publiserats innan nyår, men nu tar vi det lite i efterhand :o)
Våra vänner Sara och Jerry har bytt lägenheten mot ett lyxigt hus i Tullinge som de nu tokreneoverar, med katter, flyttkartonger och dotter i en salig röra. Kommer att bli super nice.
 
Dock först i februari förkunnade Sara, så vi ska åka tillbaka på super-nice-villa-kontroll då.
 
Lycka är att hitta kaffet efter 14 minuters sökande i den ena flyttlådan efter den andra. Spridda applåder utbröt när det äntligen hittades.
 
Sötnos Julia
 
Bästa Sara hade hunnit köpa en present till Theo som precis fyllt år. 2 Trisslotter minsann, hon hoppades inneligt att Theo skulle skrapa fram miljonvinsten nu.
 
Det gjorde inte hennes man, kan jag avslöja. 
 
Jerry led över sin frus eventuellt lite för generösa present.
 
Älskar den här bilden på stackars Jerry, han mådde så dåligt när Theo skrapade sina lotter, ångesten kröp i honom riktigt, och hela tiden mumlade han till Sara; "..om det är vinst nu på de här sabla lotterna då vet jag inte vad jag gör, då är det värre än otrohet, det fattar du va? OM du har köpt vinst-lotter till en annan man... Åhhh gode gud låt det inte vara någon vinst...."
 
And so on.
 
Han blev bönhörd. Jag och Theo är fortfarande lyckligt fattiga tillsammans :o)
 
 
Asså, det här med att inte vilja vara med på bloggbilder kommer jag aldrig tycka är okej. Plockar jag fram mobilkameran ska ni banne mig se förälskade och lyckliga ut rakt in i blixten. 
 
Så här ser de ut, aningen motvilliga men visst är de söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0