Härom dagen var vi bortbjudna till vår vänner Jennick

Måste bara visa Jennies jättefina Luciatåg som hon pysslat ihop.
 
Ida har det alltid så perfekt välstädat på sitt rum. När Hugo var mindre hade han än gång sönder en enhörning i porslin där inne, och blev portad på obestämd tid ur Idas rum, en värre skanadal hade aldrig skett där inne, förkunnade Ida, men nu får han komma in och kika lite igen.
 
Värdinnan Jennie och Theo
 
Dick såg till så att de fick leka lite med sönernas bilar.
Theo var mycket fingefärdig den här kvällen och gick loss på att mecka med trasiga radiostyrdabilar för att i nästa stund...
 
Fixa manikyren.
Vi piffade såklart naglarna inför nyårsnatten hemma hos Jennie som är nagelskulptörs-piff-tjej.
 
Theo ville helst vara anonym på den här bilden, även om han var mycket nöjd med sitt resultat, en ölburk gjorde hans naglel-piff mer manligt. Mmmmm....
 
Jag gjorde glittertoppar på mina naglar, det blir inte festligare än så ;o)
 
Tack för den godaste köttfärssåsen jag har ätit i hela mitt liv och det ljuvliga sällskapet :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0