Gott nytt bättre år!!!!

Vi var hemma hos Smilla och Niclas där fanns mat, champagne, vänner och massa nytillverkade bebisar. Alla par utom jag och Theo hade bidragit med en ny bebis under året.
 
Theo och Peter.
 
Carola och Bim.
 
Oss två känner ni igen nu va?
 
Alexandra och Melanie
 
Drömprinsen som vaktade alla barn och endast höll sig till att bli osams med sin äldre yngre bror, kvällen till ära, yeey!
 
Niclas och Theo in action.
 
Melanie och Alexandra var matchade kvällen till ära. 
 
Jag vill stränligen påpeka att skogshuggarskorna på mina fötter inte är de skor jag kom i. Skogshuggaren måste ha tagit mina högklackisar och jagat efter en älg i dem??
 
Älskar att min vän Smilla har koll på sin äldsta son Elton OCH Eltons far Niclas, som vi ser har somnat så sött bredvid varann strax innan tolvslaget i den här svindyra baby-monitorn. Och jo, vi hörde att de båda andades hela tiden :o)
 
Nu måste ju bara det här 2014 året bli sautans mycket bättre än 2013 - jag tror att framtiden är ljus för oss alla.
 
Kram till er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem som var snyggaste killen på festen!! Han är c:a 10 år!:)

2014-01-02 @ 23:35:20

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0