Casper kan inte tänka sig ett könsbyte...

....han förklarar eftertänksamt mycket förståndigt varför;
 
- Det skulle liksom inte gå att få mig till tjej, Tänk bara på hur sjukt mycket käk man skulle tvingas dra i sig för att få en sån där stor tjejröv som ALLA kvinnor har. Dessutom så kan man ändå inte få barn om man byter kön, och att föda barn är ju liksom det enda en tjej är skapt för, vad skulle jag göra då liksom?
 
Så skiner han upp.
 
- Jo, fast ifs, jag skulle ju inte tacka nej till att klämma på mina egna bröst hela dagarna, på det sättet är det ju positivt att vara tjej.
 
Åhhh vad mitt mammahjärta myser av stolthet när jag hör min son uttala sig om det motsatta rövtjocka könet.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vet inte om jag skulle vara så stolt över Caspers uttalande- även om jag älskar honom över allt annat!!!

2014-01-21 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0