Ångrar mig redan...

Läste att det vanligaste människor som ligger för döden ångrar är att de jobbade så mycket och så hårt innan pensionen.
 
Jag ångrar mig redan. 
 
Betyder det att jag också ska dö snart?
 
Det de flesta kvinnorna över pensionsåldern ångrade var; Att de aldrig skaffade ett tredje barn. Det känns ju bra att veta. Nu ska jag jaga äggen ur mina arma tvåbarns-väninnor. GÖKA-GÖKA!!! Ska jag vråla utanför deras sovrumsfönster. Ni kan tacka mig efteråt.
 
Men hörni, det är i all välmening, man vill ju inte ligga för döden och ångra sig.
 
Vidare ångrar vi oss senare i livet för att vi inte uppfyllde våra drömmar, istället har vi låtit negativa människor tala oss till rätta. Vilka svin. Fuck them.
 
Sist men inte minst ångrar många att de inte hade kul. De fattade först de sista åren att det är okej att ha jättekul varje dag.
 
Shit vad jag ska ha kul från och med nu. Det måste du också lova. Den som har mest att skratta åt på dödsbädden vinner, deal?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0