Mysmiddag hos Sara och Jerry

Sara och Jerry bjöd in oss på pastamiddag härom dagen.
 
Barnen fick käka i baren
 
Sara som inte kan göra något med måtta hade, trots att hon väldigt snart får en liten ny bebis i huset, sprungit och köpt en kattunge för 7,500:- Supersöt så klart, med massa utställningspotential och guldspermier, men se det ville inte de här nya ägarna veta av. Kattungen skulle minsann både knipsas och någon utställning skulle det inte bli heller. Nähä.
 
Efter middagen drog vi ner till sjön som ligger nedanför Sara och Jerrys hus för ett kvällsdopp. 
Dit kom också Smilla och Niclas med mina gudbarn, woop! och Kajsa och Christopher, de fastnade dock inte på bild.
 
Jag hade inga badkläder men fick vada ut ändå.
Vad jag håller i handen? Lille Louies blöja som jag mycket rutnirat slet av honom innan han började bada, helt utan att kolla om Smilla hade med sig fler blöjor. Måttligt populärt...
 
Casper och Julia fick värma upp varann.
 
Tack alla vänner för en jättemysig middag och kväll :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0