Idag har jag berättat för Theo vad det kostar...

...att vara gift med mig. Flera tusen om jag får bestämma. Så idag tog jag med min man till juvelbutiken och tvingade honom att fotografera armband som en kärleksfull man med glädje borde köpa till sin fru :o)
 
 
(obs, inte mina naglar på bilden, butiksbiträdets. Man får ju rysningar. Titta istället på de vackra armbanden)
 
Hellu diamonds, I love you!
 
Theo bara tog mig i armen och ledde mig ut ur butiken. Inte alls sugen på att öppna plånboken, trots att jag vrålade att det minsann snart är bröllopsdag och allt. Väl hemma lagade han mat och såg mycket mer avslappnad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0