I Söndags var det Noels tur att döpas

Jag tänker som så här, när barnen röjer runt på kyrkogården; Ingen kan bli upprörd, alla är ju ändå döda...
 
Lite sen, stod i kö för att handla ett dop-kort till paketet, fick höra av kassatjejen; Asså ska du på dopet? Det där kortet har typ alla redan köpt, välj ett annat! - Det är service minsann.
Bästa med dop är så klart att alla man känner dyker upp + att fikat brukar vara helt fantastiskt!!!
 
Superstars, de kom i sista sekunden men de hann :o)
Upphovsmannen till lille Noel
 
Kicki var gudmor.
Det var ett supermysigt dop, Noels storasyster Nova läste en dikt till sin lillebror och mamma Madde sjöng så fint.
 
Så såg storasyster till att han blev döpt.
 
Oh yes!
 
Efter dopet åkte vi hem till min vän Smilla och käkade middag, dit kom också Alexandra med sin familj.
 
Tack för en supermysig dag!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0