Har inte hört ett ljud om detta, men...

... när båda systrarna Graaf stängde ner sina bloggar samtidigt och bad folk att lämna dem i fred, så tänker man ju att nu har det hänt något hemskt.
 
Och det har det.
 
Först publicerade Magdalena Graaf en text och bara en stund senare var den borttagen. Men nu ligger den ute igen på hennes blogg och det är faktiskt helt fruktansvärt.
 
 
Ändå är det lite fascinerande att inte en enda kvällstidning har publicerat det här hemska. Ni får läsa själva på bloggen, man får inte kopiera hennes text, men fy fasen vad tragiskt...

Kommentarer
Postat av: chaffismorsa

Ja fy! Jag grät en skvätt när jag läste för jag tycker så oändligt synd om henne! Fy fan rent ut sagt!

2014-09-03 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0