Frukt-Bröllops-Dag!!

Idag firade vi vår fjärde bröllopsdag storstilat minsann. Fyra år = Fruktbröllop, förstår ni. 
Vi skulle köpa en båt tyckte vi, istället för en klase bananer och druvor på fruktbröllopsdagen.
 
Vi lyckades hitta en bilfirma som sålde både båtar och bilar vilket gjorde att vi fick lämna in Sockerbitsbilen,
Theos lilla älskling, och i utbyte fick vi den här;
 
Wroooom! 
Jag hade varit så inställd på att båten skulle bli vår gemensamma bröllopspresent att jag stod lite som ett fån när Theo fiskade upp såna där små paket som vi flickor brukar kalla våra bästa vänner :o)
Blev bortskämd med armband
 
och...
...en sån där underbar fet bling-ring att pryda mitt bästa finger, love it!!!!
 
Tyck nu inte alltför synd om Theo han fick ju, efter 12 års hintande och drömmande den här vackra skönheten;
Han ska döpa den till Johanna-Louise, visst är det både otippat och gulligt?
 
 
Aaaa.... Vilken himla tur att vi fick en onge till och liksom kände att det verkade rimligt att efter 3 ungar gifta oss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0