Påsklunch hos svärmor

Hittade massa bilder från påsk som jag inte har visat er.
 
Så.
 
Vi hoppar ett par veckor bakåt i tiden och låtsas att det är påsk nu.
 
Min svägerska Isabelle och Theos bror Niclas.
 
Casper i den inte helt väntade Saturday night posen. Han hittade här ett ägg som fick honom att börja digga den kristna högtiden.
 
Massa gott, påskbuffé som Theos mamma Kicki och hennes man Peter kämpat med, supergott!
 
Äggjakt deluxe, jag vet inte hur många ägg som gömts, men barnen letade med sockerstinn iver.
 
Alexandra hittade ett stort ägg minsann. 
 
Tack för en mysig påsklunch.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ser ju gott och trevligt ut!!:)

2014-04-28 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0