Aaaaaaahhhhh!!!!!

Hugo kom in springandes, smällde igen dören men höll kvar handen.
 
Aaaahhhh!!!!
 
Hela hans långfingernagel slets av, det fullkomligt sprutade blod och mitt i allt toalkaos, med plåster, tvättning, tröstning var det som om jag fick en panikattack. Jag liksom kände smärtan från Hugo och paniken och den där nageln som hängde i en tråd och ungefär då så kände jag att jag tuppar av nu.
 
Bra mamma va?
 
Jag kände hur hela världen snurrade, hur Hugo skrek och Theo morraade att nu får jag väl ändå bita ihop för nu skulle han kolla om hela fingret var av och så bara pang; Pallade jag inte trycket, blev likblek och tänkte nu släcker de ner min lampa.
 
Så Theo fick ta Hugo och jag stapplade bort till soffan helt kritvit och bara dog i den och mådde skit.
 
Jag övergav min stackars fyraåring.
 
Det känns för jäffligt.
 
Näväl, han märkte det knappt. Han var fullt sysselsatt med att gallskrika; Ta mig inte till doktorn då får jag massa sprutor!!!!
 
Och nej, fingret var inte av. 
 
Skitdag. Skitdörr. Skitpsyke.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men lilla vännen.....det gör ont i mig att bara läsa...pussa honom massa från oss. Hoppas fingret och mamman återhämtar sig snabbt.....

Svar: Tack han mår så mycket bättre idag :o)
Annas Finaste

2014-04-15 @ 23:50:08
Postat av: Johan Brodd

Men fy vad obehagligt syrran! Jag förstår dig att du mår taskigt. Dock är det gott läkekött i små grabbar. Han återhämtar sig sart!

2014-04-16 @ 01:05:53
URL: http://www.m4um.net

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0