Jag har läst något kusligt

En redaktör tog sig tid att intervjua 2500 otrogna män.
 
Frågan var naturligtvis; Varför är ni otrogna? Hur känns det efteråt, har ni dåligt samvete? Finns det något medfött genfel på just dig, en slags svin-gen kanske?
 
Av allt detta fick redaktören fram EN gemensam nämnare till ALLA dessa 2500 otrogna män,
 
...trumvirvel...
 
ALLA 2500 otrogna män uppgav att kvinnan de valde att vara otrogna med hade längre hår en deras fruar.
 
That´s it! Är det inte sjukt?! Längre hår!!!
 
Redaktören gjorde sig då omaket att fråga en jävulsk massa kvinnor på arbetsplatser varför de alltid ger översvallande beröm och komplimanger till en kvinnlig kollega som klipper av sitt långa hår till en "trendig korthårig frissa"och svaret blev överlag: Om hon klipper sitt hår kort försvinner hon från marknaden som konkurrent till mig. Kvinnor är lika jävulska som män med andra ord.
 
Vad vi lär oss;
 
1) Sluta berömma korthåriga pojk-karott-frisyrer  - endast Halle Berry passar i den.
 
2) Tänk inte ens tanken på att ändra ert utseende och bli trendigt korthårig, endast kvinnor kommer att ge dig komplimanger och tacka dig för att du ser så fräsch ut.
 
Måhända är det inte just den kortklippta frisyren som gör att Halle Berry går hem hos männen... Bara en gissning...?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0