Tjejmiddag hos grannen

Kvällens värdinna hade lagat mat, korkat upp vin, hittat på lekar och värmt upp bastun, Bittan får alltså fem champagnekorkar av fem möjliga, det blir svårslaget...
 
Maria, som driver ett eget massageföretag i Nynäshamn, bra där!
 
Carolina som hjälper chefer att bli mer bildade och bättre på det de gör, som ni förstår är hennes marknad enormt stor. Vill du anmäla din chef till en chefskurs kan jag säkert be Carolina slå en signal :)
 
Vår nyinflyttade granne Emma kom ihåg bikinin till bastun.
 
Tydligen hade jag messat henne påminnelser 4 gånger om detta, GLÖM INTE BIKININ!!!! - men håll nu med mig; Finns det nåt värre än att besöka ett gäng tjejer för första gången och tvingas sitta skamsen i bara päls-bikinin inne i bastun? Näpp, trodde väl det :o)
 
Team Anna: Jag och Anna hamnade på samma sånglag när vi skulle leka dobidoo, man kan säga att det var blandad nivå på tonerna som gapades ut för att vi skulle få den andre att fatta vilken artist vi var.
 
Det var dock ganska lätt att vara på Annas lag, hon försa sig varannan gång genom att första säga artistens namn högt; "CHER!!! Näe faan nu sa jag det, men vad sjunger hon då? ...Walking in Memphis..." och då gissade jag lite artigt Cher och Anna vart lika glad varje gång jag gissade rätt :o)
 
Tack för en superfin kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0