Basketmatcher i Farstahallen

 
Lucas fick hoppa in i storebrors lag och var...
 
...skapligt fokuserad. Jag kan säga att han gjorde ju inte direkt bort sig i det laget, de är så sjukt bra på planen, superskoj att se :o)
 
The Williamsbrothers
 
Jag och Hugo roade oss i pausen med att ta kort på oss själva, caféterian hade nämligen sålt slut på precis allt, det säger inte lite om hur socker-speedade barnen var i hallen och hur långtråkigt Hugo hade det.
 
Theo fick i uppdrag att hålla koll på ställningen, det gick bra idag och de vann båda matchrna, utan att pappan fuskade till ställningen :)
 
En mycket trevlig lördag med familjen :o)
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad kul för Lucas att hoppa in i ett äldre lag! Han måste varit mäkta stolt!! Farmors duktiga killar!!!

2013-10-20 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0