Vill du se hur mycket finare mitt kontor är än ditt?

Så här har jag det om dagarna, IKEA kan verkligen göra under för en tight företags-kontors-budget. Har ni fula kontorsmöbler på ditt jobb tycker jag att du ska ta furumöblemanget och köra upp det i röven på din chef till tippen. Sen ringer du och säger att ni har blivit rånade. Så enkelt!
 
Och det absolut bästa; En skål fullproppad med godis!!! (Officiellt till våra kunder)
 
Jahapp, då sitter jag här i åtta timmar och klämmer ur mig suvuräna idéer som blir till guld. Vad gör du på ditt jobb? 
 

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Just nu gör jag ingenting på mitt jobb för just nu har jag inget jobb. Värdelöst.

Svar: Åh, trist!!!Du hittar säkert nåt superskoj snart.
Annas Finaste

2013-11-07 @ 08:07:18

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0