Nu börjar det bli dags att välja en bild till årets julkort

 
Lite inspiration kan ju inte skada, här kommer underbara familjebilder som skickats till förvånade släktingar runt om i världen:
 
När man bara vill posera lite skönt och avslappnat
 
Till er som uppskattar farmors hemsydda julklappströjor med matchande glitterkragar, varför inte låta alla mindre lyckade vänner få njuta av en perfekt familj?


Till er som har tonåringar som gärna ställer upp på det årliga kortet i matchad väst med brorsan.
Jag älskar att hela familjen är "jul-stylad" man riktigt ser hur stolta föräldrarna är, love it!!!


Man får inte glömma att husdjuren också ska vara med på bilden


Lite inspiration till er som har 4 ljuvliga barn, det måste man ju bara få skicka ut till släkt och vänner; obs! Bilden hade känts mer julig om inte pappan gått runt med en ölburk i bakgrunden, men, men, den här blev ju jättefin, något för mormor att rama in? 
 
Nu ser jag med spänning fram emot era julkort, må bäste kort vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0