Mys med släktens internationella bebis

Idag kom min syssling Kristian och hans Laura förbi med deras son Arne.
 
Arne har förmånen att få växa upp i ett hem där man efter dagsform kan välja om man vill tala svenska tyska eller italienska, hur lyxigt är inte det? 
 
Alltså, I have to säga att det är rätt mysigt med bebis i famnen....
 
...Fast det är rätt mysigt när gose-bebisen upptäcker att han är hos tant Anna och börjar skrika av fasa, att man också kan lämna bebisen ifrån sig.
 
Supermysig dag som avslutades med svärföräldrarna, glad lördag allihop :o)
 

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Tja syrran.

Ser riktigt myspys ut det där. Jag skickar härmed en julkalender online till er alla. Jag äger den kalendern, och kommer ge ut diverse små godbitar fram tills julafton.

2013-11-24 @ 00:32:07
URL: http://xmas.m4um.net/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0