Jag lovade att baka inför klassfesten ikväll

Okej, jag vet vad ni tänker MEN jag har ju en fantastisk karriär.
 
Eller nåt.
 
Det hanns inte med helt enkelt.
 
Men, ni har sett den där sköna filmen med Sarah Jessica Parker? När hon i öppningsscenen står och mosar lite i färdigköpta pajer för att de ska se hemmagjorda ut innan hon lämnar dem till skolans basar? Se den, så förstår ni mig bättre. 
 
Fast glasyren gjorde jag själv.
 
TaDa: Hemmabakta cup-cakes!!!
 
 
Om ni inte har sett den, och har ett klassiskt stressigt familjeliv; SE!
 

Kommentarer
Postat av: Anna på byvägen

Har sett filmen och halleluja vilka snygga cupcakes!

Svar: Oh yes, jag fattar inte hur de andra mammorna kunde misslyckas så totalt med sina... Mina tog slut i ett nafs :o)
Annas Finaste

2013-11-16 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0