Jag har ju blivit ett år äldre

Och vaknade upp till detta mysiga frukostbord som mannen ordnade.
Jag absolut älskar att fylla år, finns det någon bättre dag än den dag då alla dina släktingar och vänner öser paket och komplimanger över hur inte alls gammal du ser ut?
Släkt och vänner har dykt upp lite pö om pö kan man säga, här är några bilder :)
 
Några flickvänner masade sig hela vägen ut till oss på landet;
Annika har en bebis i magen så hon får stå ut med att hennes mage är allmän egendom ett par månader till.
 
Olle, min svärfar och förstås Theos pappa kom med en tidningsprenumeration till mig, lovely!
Min svägerska Isabelle och hennes söta dotter Alexandra.
En annan söt familjemedlem är Putte, som gjort entré i släkten.
Casper är månne lite stor för att sitta i farmors knä, så numera halvligger han liksom lite som en basfiol i famnen på Kicki
 
Tack alla för allt ert firande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0