30 års party hos Kristian & Laura

Värdparet som båda fyllt 30 år i år. Extra kul att träffa Laura eftersom att hon har en bebis i magen vilket på nåt sätt gör att man blr lite gladare, dessutom första gången som jag är den smala av oss två, yeey!
Kristians bror Henrik, som även han gift sig med en vacker Laura. Dock inte samma Laura. Dom är lite som ABBA, en är blond och en är mörk.
Jag fick förtroendet, som Theo sålde in det som, att köra hem från kalaset och var därför nykter tillsammans med gravida Laura, vilket alltid är spännande på 30 års fester. Efter två glas vin var ljudnivån lika hög som böneutropen i Turkiet, men det var all lovely =)
 
Tack för en supermysig kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0