Vilken tur Madde hade med vädret igår

 
Här ösregnar det och haglar, värsta mardrömmen när man ska gifta sig, men igår var det annat väder. 
 
Ska vi spana in de bästa klädda och den där gräsligt groteska golffrun som dök upp med hängpattar storlek XXL rätt i ögat, lets :)
 
Detta är alltså de oficiella bröllopsbilderna, astråkiga, men men, vi får hoppas att hon fick plåta lite egna bilder som hon kan spara i bröllopsalbumet.
Bruden var ju såklart finast, inför festen bytte hon om till en lite mer partyaktik klänning som var lite mindre tantig, men den här klänningen var väldigt fin på henne.
Här är hennes andra klänning som hon dansade i inatt, fin också, eller hur?
 
Jag tyckte även att Victorias klänning var väldigt fin, ävenom den fick lågt betyg av kvällstidningarna, de tyckte att den var för grå helt enkelt.
 
Här kommer de som fick högst betyg:
 
Även Maddes bästis och bästisens mamma fick topppoäng, men jag hittar ingen bild på dem.
 
 
Och så det värsta, det som bevisar att pengar inte kan köpa dig stil och klass:
 
(Jag vill varna känsliga läsare för illamående och allmän förfäran, för det ni nu ska få se är så patetiskt att man ville gnaga av sig armen och kasta den på TV rutan)
 
Trumvirvel...
 
Mia Parnevik!
Jesper Parneviks fru Mia Parnevik dök upp med sina långa pattar och gned dom ogenerat i ögonen på alla stackars TV-tittare. Inget halsband som kunde ta lite fokus ifrån - bara pure fläsktutte, smack, rakt i ögat!
Tack för det Mia.
 
I övrigt, mycket fin tillställning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0