Theo hittar Ludde under all päls

Min kära man tillbringade hela eftermiddagen med att leta efter Ludde och efter två timmar var han så fin!
 
Inte jättemysigt att vara långhårig hund när det är 25 grader varmt, så skönt att det blev gjort.
 
Och nu lite gnäll:
 
På tal om att det i en mycket begränsad period är 25 grader varmt, vart hittar man tallibanerna?
 
Nämen framför TV:n så klart igen.
 
Inser att de här killarna verkligen börjar se ut som brorsor, för så här lika har de väl aldrig varit förr?
 
Skitsamma: GÅ UT OCH LEK SNORUNGAR ANNARS DRAR JAG FRAM JULPYNTET OCH ÖVERDRAGSBRALLOR OCH SÅ FÅR NI LEKA ATT DET ÄR KALLT OCH JÄVLIGT UTE HÄR INNE, FÖR INGA BRA FÖRÄLDRAR LÅTER SINA BARN VARA INNE EN DAG SOM DENNA.
 
Då först rör de sig i snigelfart ut, och med detta är jag en ovanligt lyckad förälder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0