Midsommar yeeey!

Theo och lilla prinsen 
 
Jag och lilla prinsen
 
Vi hjälptes åt med maten och till allt detta stod min fina moster och grillade massa kött, lovely!
 
Laura kom med en liten bebis i magen som hon planerar att ha kvar där i minst en månad till, får se hur det går...
Tävlingskillarna ställde upp både i dragkamp och säcklöpning
 
Heja, heja!
 
Lilla Tyr, söt som en docka och släktens yngsta deltagare på midsommar.
 
Alltså min lillebror, han såg ut som en hallick från öststaterna, typ, men vi älskar honom ändå :o)
 
Kristian som är upphovsman till Lauras baby.
 
Mina fina.
Min mamma ställde upp som den gulliga-bull-tanten vars huvudsakliga arbetsuppgift är att servera bullar och saft till alla barn (och vuxna som drar den vita lögnen att de hämtar bullar till ett litet blygt barn som för tillfället inte syns till och kan pekas ut) till detta tog den rara bulltanten hjälp av...
 
...Hallicken från öststaterna samt Kristian och hans Laura.
 
Min kusin Camilla och hennes son Leo tog sig en sväng om runt stången.
 
Min mormor och lilla gos-Tyr
Min kusin Emma, nallar en bulle och blir fångad på kort. 
 
Kristians storebror Henrik kom med sin fru (som sjukt nog också heter) Laura och deras dotter Edith
Henriks Laura, dom är lite som ABBA, en är mörkhårig och en är blond, på så vis blandar vi nte ihop dem.
 
När jag och min kusin Emma var små blandade gärna vår morfar/farfar ihop oss genom att enkelt ropa Em-Anna, vilket Emma tyckte var djupt orättvisst då hela mitt namn användes i "vårt" gemensamma smeknamn, fniss.
 
Och det mina vänner är vår midsommar i bilder so far, men lugn bara, det kommer självklart fler bilder från firandet lite senare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0