Inför min väns babyshower...

...pysslade jag ihop ett paket som jag pimpade med bokmären som tog mig tillbaka till lågstadiet, ni vet när man bytte bokmärken med varann?
 
Min vän Annika och hennes Danne ska få en liten flicka som ska heta, om det inte framgick med all tydlighet, Alicia.
 
Jag slängde i lite kläder, nappfaska och nappar, så nu får hon lov att komma så att vi får se henne live i alla söta outfits :o)
 
Det är ju nästan så att man blir sugen själv.... Fast nu har Hugge slutat med blöjor så nu får det faktiskt lov att räcka. Jag kan ju alltid låna en bebis av nån av mina vänner för de verkar vara väldigt inne att ha en bebis i magen i år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0