Finaste mormor bullar upp

Idag åkte vi hem till min mormor och fikade. Hon hade bakat allt möjligt och vi åt och åt och åt. 
 
Jag Lucas och min helt fantastiska mormor. Hon är verkligen helt fantstisk, ni tänker att det är eran oxå? Nix, ine lika bra som min, jag lovar er!
Theo åtog sig att äta inte bara sitt egna fika utan även allt som Hugo lämnade efter sig. Efteråt mådde han sådär kan man säga...
Roligt hemma hos mormor; Hon har typ alla våra kort som togs i skolan framme och inramade, här är mitt och min  vackra kusin Emmas studentbilder.
Ser ni; Emma är perfektion på sitt kort, hon ser ut som en toppelev som alla vill jobba med i framtiden och så jag, en riktig liten tjockis som har gått på för tok för många studentskivor, hihihi...
 
Eftersom att mormor snart fyller år hade vi såklart med oss blommor och lite mormors-porr i bokform nämligen Ernst Sommar bok
 
Mmmmm...Nu kittlar det till hs er lite äldre damer va? Jepp mormor fullkomligt kastade sig över boken :o)
 
Fick med oss jordgubbstårta hem och bättre n så kan det ju inte bli eller hur.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0