Babyshower hos Annika

Idag åkte vi hem till vår vän Annika med lite paket och hembakat.
 
 
Om ni inte har haft någon babyshower för gravida väninnor förut, inför! Det är sååå mysigt.
Vi gör så att den blivande mamman får bjuda på kaffe så tar vi andra och bullar upp och leker klassiska amerikanska baby-shower-lekar. Super-fun! Som Maria Montezami hade sagt :o)
Smilla var där, liksom väldigt många andra vänner från fotbollslaget
Kajsa dök upp en stund innan hon var tvungen att haffa nya bovar.
Sara ska bli gudmor åt den här lilla tjejen, så jag hoppas att hon blir riktigt sportintresserad så att den lilla gudmodern får lära henne allt hon kan.
 
Annika hade även bjudit in sin vän Anna, som lämpligt nog är barnmorka, utifall att det skulle bli en spontan förlossning på golvet.
Massa paketer...
 
...som skulle öppnas....
 
Hugo fick följa med, tack och lov uppförde han sig med beröm godkänt.
 
Vilket jag var väldigt glad för :o)
 
Tack för en supermysig babyfest, nu väntar vi bara på att lilltjejen ska komma.
 
Bara 2 veckor kvar nu...
 

Kommentarer
Postat av: Anna på byvägen

Men hur mysigt! Vi har dock inte gett upp hoppet på er ;-)

Svar: Åh för guds skull, ge upp hoppet om oss :)
Annas Finaste

2013-06-18 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0