Theo fick värsta fina hinken med vuxengodis

 
Efter att fått sova på en sladdrig luftmadrass i en gympahall med 60 jobbiga 10 åringar som avslutade allt som Theo sa med motfrågan; Varför?? Så förtjänade han helt klart lite alkohol!! Tack till fotbollsföräldrarna :o)
 
Själva dukade vi upp välkomstbuffé i form av;
Kakor och presenter. Till Casper köpte vi tidningen Frida, han älskar den, inser att det inte finns någon killtidning för 10-13 åringar, varför inte? Jag kanske ska starta en - någon som vill skriva om fotboll, brudar och radiostyrda bilar, samt utföra smaktester över den bästa hamburgarna i stan? Ring mig, här har vi ju värsta affärsmöjligheten...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Seriöst, jag är på!!! Gud så spännande att starta en tidning!!!!

Svar:
Annas Finaste

2013-07-02 @ 10:26:28
URL: http://wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0